Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Οι καπιταλιστικές μου μπότες

Τέλος!
Παύει πια η άμυνα!

Φοράω τις καπιταλιστικές μου μπότες και βγαίνω και εγώ στο δρόμο
Μαζί με την Κατερίνα
Ουρλιάζω μέσα σου 
Γίνομαι η ενόχληση στο λαρύγγι σου
Το στραβοκατάπιμα στη γρήγορη ανάσα σου 
 Το τελευταίο σου τσιγάρο πριν τον παροξυσμό
Η πληγή από τις κάφτρες στο δέρμα σου


Οι καπιταλιστικές μου μπότες 
Έχουν χρώμα μαύρο και τακούνι χοντρό
Είναι ψηλές και χαλάνε το επαναστατικό μου κύρος
Σαν κολονάτο ποτήρι του κρασιού γεμάτο χολή

Γίνομαι η ορμή του οργασμού σου
Η ανακούφιση της πρωκτικής σου αποδιέγερσης
Το στραπόν ανάμεσα στα πόδια σου

Ξέρω όλες σου τις επιθυμίες

Υπάρχω μέσα από 'σένα
Υπάρχεις μέσα από 'μένα 
Είναι ζήτημα καταβολής
Παρ' το απόφαση!
Παρ' το απόφαση!
Ουρλιάζω μέσα σου!
Φοράω τις καπιταλιστικές μου μπότες!
Τρώω τα καπιταλιστικά μου αγαθά!
Χέζω τα καπιταλιστικά μου σκατά!
Παρ' το απόφαση!
Παρ' το απόφαση!
Παρ' το απόφαση!
Παρ' το απόφαση!
Φοράω τις καπιταλιστικές μου μπότες!
Παρ' το απόφαση!

2 σχόλια: